Konyaspor 104 Yaşında! Başkan Ömer Atiker’den Tarihi Mesaj

Konyaspor 104 Yaşında! Başkan Ömer Atiker’den Tarihi Mesaj

Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, kulübün 104. kuruluş yıl dönümünde iddialı mesajlar verdi: "Konyaspor'u daha güçlü, daha başarılı ve daha saygın bir noktaya taşımak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz."

Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, yeşil-beyazlı kulübün 104. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla anlamlı bir kutlama mesajı yayımladı. Anadolu’nun köklü çınarı Konyaspor'un bir spor kulübünden çok daha fazlası olduğunu vurgulayan Başkan Atiker, kulübün geleceğe yönelik vizyonunu ve hedeflerini paylaştı.

"Konyaspor Sadece Bir Kulüp Değil, Yüzyıllık Bir Sevdadır"

Başkan Ömer Atiker, yayımladığı mesajda Konyaspor’un 104 yıllık tarihi boyunca sadakat, fedakarlık ve ortak bir idealin simgesi haline geldiğini belirtti. Konyaspor’un yeşil-beyaz renkleriyle Anadolu'nun kalbinde dev bir çınara dönüştüğünü ifade eden Atiker, şunları söyledi:

"Konyaspor yalnızca bir futbol kulübü değil, geride bıraktığımız yüzyılı aşan bir tarih, milyonlarca yürekte yaşayan bir sevdadır. Bugün sadece bir doğum günü değil; bir şehrin tek yürek olduğu, aynı sevda etrafında birleştiği müstesna bir gündür."

Avrupa Sahnesi, Güçlü Altyapı ve Gelecek Vizyonu

Kulübün geçmiş başarılarına ve modern vizyonuna dikkat çeken Atiker, Konyaspor'un bugün Avrupa sahnesinde şehri ve ülkeyi gururla temsil eden, modern tesisleri ve güçlü akademisiyle geleceğe emin adımlarla yürüyen bir yapıya kavuştuğunu belirtti. 104 yıllık mirasın omuzlarına büyük bir sorumluluk yüklediğini ifade eden Başkan Ömer Atiker, şu ifadeleri kullandı:

"Konyaspor'u daha güçlü, daha başarılı ve daha saygın bir noktaya taşımak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz. Süreyya Ege ve arkadaşlarının yaktığı ateş ve 104 yıllık şanlı geçmişimizden aldığımız güçle, daha büyük hedeflere koşacağız."

Büyük Konyaspor Taraftarına Teşekkür

Mesajında kulübe emek veren eski başkanları, yöneticileri, teknik heyeti, futbolcuları ve amatör branşlardaki sporcuları unutmayan Atiker, ahirete irtihal eden Konyaspor sevdalılarını rahmetle andı. En büyük teşekkürü ise yeşil-beyazlı taraftara ayırdı:

"Kulübümüzün 104 yıllık yolculuğunda en büyük gücümüz, her koşulda yanımızda olan taraftarımızdır. Bu büyük sevdayı yaşayan, armamıza her şartta sahip çıkan tüm taraftarlarımıza yürekten teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberliğimiz sürdükçe Konyaspor'un yarınları çok daha aydınlık olacaktır."

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.